Enligt våra Köpvillkor, vilka du godkänt vid bokningen, gäller:
”Betalningen är bindande, återbetalning är ej möjlig.”
Det är detta som gäller i första hand,
men
vi vill testa om det är möjligt att med rimliga administrativa insatser ändå kunna tillämpa återbetalning vid avbokning, till gagn för våra gäster.
Fr.o.m. 1 juli 2023 tillämpas följande villkor
• Sker avbokningen inom ett dygn från bokning (“felbokning”) och ombokning görs enligt nedan, återbetalas 90 % av inbetalt belopp.
• Vid avbokning tillträdesdagen eller efter kl 17:00 dagen före tillträdesdagen, eller om du avbryter pågående vistelse, återbetalas 50 kr/avbokad dag.
• Vid övrig avbokning återbetalas inbetalt belopp -50 kr/bokad dag i avbokningsavgift.
"Ombokning" sker genom att avboka enligt ovanstående villkor samt boka och betala ny ankomst på vanligt sätt.
Avbokning bekräftas via mail och är självklart bindande, ursprunglig bekräftelse blir annullerad!
Om bekräftelse på avbokning inte erhållits samma dag (vid avbokning före kl 20.00) måste ny avbokning ske via mail till
avboka@skallkroken.se
Utan bekräftelse gäller inte avbokningen!
Återbetalning sker normalt inom en vecka.
Rutin för att anmäla avbokning:
Fyll i uppgifter via knappen AVBOKA
alternativt
skicka ett mail från den vid bokningen angivna mailadressen till
Ange ankomstdatum + bilnummer i rubriken
Om betalning skett med Swish behövs inget ytterligare meddelande, återbetalning sker till aktuell Swish-avsändare.
Om betalning skett med kort behövs lämpligt kontonummer alternativt Swishnummer som meddelande för återbetalning.
Kontakt:
+4670 515 78 91